keskiviikko 28. marraskuuta 2012

En tiedä, missä on vika, mutta tunnen itseni hirvittävän yksinäiseksi. Ehkä se on se, että täällä ei ole kuin kolme ystävää, joiden kanssa olen tekemisissä. Välillä tunnen olevani heille taakka, kun koko ajan olen pyytämässä heitä poikkeamaan kahvilla tai tunkemassa itseäni heille. Toisaalta viihdyn yksinkin, mutta välillä on päiviä, jolloin yksinoleminen tuntuu niin toivottomalta  ja ahdistavalta. Ei minulla ikinä ole ollut hirveästi kavereita ja olen viihtynyt yksin, mutta eron jälkeen tilanne on kärjistynyt enemmän siihen, etten haluaisi olla toisaalta yksin. Toisaalta taas en kestä ihmisjoukkojakaan ympärilläni. Tänään on jotenkin korostunut se yksinäisyydentunne. Muutenkin on ihan plääh -olo.

Tänään ei ole puikotkaan, ainakaan toistaiseksi, tarttuneet käteen. En tiedä, johtuuko se siitä, että alkaa olla pakkotehdä pakkotehdä pakko pakko pakko -fiilis mm.lähestyvän joulun takia. Tiedän,että vuoden päästäkin on joulu, mutta silti. Viime vuonna vannoin, että ensi jouluna mulla ei ole joulustressiä tekemättömistä joululahjoista, mutta tässä sitä taas ollaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)